لرزه نگار

یادداشت های آن لاین من

لرزه نگار

یادداشت های آن لاین من

تجربه نزدیک به مرگ-یک موهبت الهی

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ب.ظ

گاهی اوقات پریدن یک چیز ساده توی گلو و بسته شدن راه تنفس و درد قفسه سینه و عرق روی تن و یخ زدن بدن، باعث می شه ارزش زندگی رو با کیفیت بلوری بفهمی و اینکه چه ساده می تونه ترتیب این جسمت داده بشه و تو چقدر احماقنه احساس امنیت میکنی.

نزدیک شدن به لبه زندگی و تجربه نزدیک به مرگ هرچند ممکنه در همون آن، بشدت وحشتناک باشه اما بعد از اون درهای جدیدی برای انسان باز میشه. درهای واقع نگری و خروج از توهم روزمرگی

برای تفریح هم که شده خوبه آدم گاهی تجربه نزدیک به مرگ داشته باشه...

  • صادق لطفی زاده

نظرات (۳)

  • روح الله خسروی نژاد
  • سلام 
    وبلاگ خوبی دارید می تونیم تبادل لینک داشته باشیم.:)))))

    میشه بفرمایید چطور از این تجربه ها برای خودمون ایجاد کنیم.
    پاسخ:
    نه نمیشه راستش
    برای اون کار مثلا میتونین یه حلو رو درسته قورت بدین تا تو گلوتون گیر کنه.امیدوارم بتونین لازت لازمه رو ببرین.
    :-) 
    چند باری داشتم از این تجربه ها
    فقط مشکلش (مشکل ما آدما) اینه که اثرش زودگذره...
    پاسخ:
    بله متاسفانه...
    سلام آقا صادق، خیلی خوشحال شدم که وبلاگتون رو پیدا کردم!
    تا حالا ازین دید بهش نگاه نکرده بودم!
    واقعاً تجربه ی تأمل برانگیزیه!!!
    پاسخ:
    سلام برادر
    شاهین حق پرست خیلی برام آشناست
    ولی نمیدونم چرا یادم نمیادت!
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی