لرزه نگار

یادداشت های آن لاین من

لرزه نگار

یادداشت های آن لاین من

درهای درد

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

یک بار با ایلیا-پسر خاله ام- مشغول بازی بودم. بعد از بازی "هر کی بخنده" و  "پلک نزدن "کارمان رسید به بازی تحمل نیشگون! 

ایلیا بخاطر دست های کوچکش نیشگون های ریزی می گرفت و من مجبور بودم تحمل کنم(و خب افت داشت که جلوی یه بچه ی هفت ساله کم بیارم!)

با خودم گفتم: بگذار یه بار که شده درد رو بفهمم. بگذار با آرامش تو چشماش نگاه کنم

حین بازی اتفاقات عجیبی برایم افتاد. طوری که تقریبا توانستم بازی بعدی یعنی گاز گرفتن دستم توسط ایلیا را هم تحمل کنم. درد را به عنوان جزئی از خودم پذیرفتم. و باید اعتراف کنم لحظات شیرینی بود.

با خودم فکر می کنم این فریاد آنی بعد از درد چقدر نامردی می کند در حق ما  و درد که نمی گذارد با یکدیگر بیشتر آشنا شویم 

درهای درد میان بلا هستند که خودشان را نشان می دهند. فقط باید بی تابی نکرد.

و ناگهان در میان آتش، رهایی و بهشت را می شود حس کرد.


پ ن 1: به ایلیا فکر می کنم که در وقت بازی، مثل وضع من می ماند و "او"؛ تا دستش را کمی نیشگون می گیرم جیقش به هوا می رود...

پ ن 2: البته این روش رو مرتاض ها و مازوخیست ها هم استفاده میکنند. به نظرم این اتفاق رو بیشتر باید بصورت کنایی دید تا به عنوان یه روش برای خودسازی :)

  • صادق لطفی زاده

نظرات (۶)

  • حامد محمودی مزرعه شادی
  • احسنت اقا صادق
    پاسخ:
    همچنین  برادر

    یعنی شانس اوردی خودت مازوخیسمو گفتی...
    جدی شانس اوردی .
    پاسخ:
    شما؟
    فکر نکنم تو این اندازه ها باشی دادا که تهدید کنی
    اتفاقا فکر میکردم امثال همچون شمایی گیر بدن به قضیه اونو اضافه کردم.گمونم عمل کرد!
    :)

    دادا حال نکردم
    سبک نوشتنت خیلی یکنواخت شده . از اول ادم اخرشو حدس میزنه .
    پاسخ:
    فعلا بضاعت همینه
    تا اطلاع ثانوی تحمل بفرمایید
    کدوم احمدی دادا؟
  • علی حسین پور
  • با هال بود
    خدا ایلیارم حفظ کنه.
    پاسخ:
    ممنون
    خدا شما رو هم هفظ کنه
    :)
    بازم بنویس برامون .
    نه نگرفتی چی شد. ببین منو بنیویس برامون.
    پاسخ:
    هر چی خدا بخواد
    سلام عالی بود. با پی نوشت دوم اصلا موافق نیستم، اخه ما فرزندان آدم وسط هر امتحانی که دردمون بیاد و یه ذره بهمون سخت بگذره داد و فریاد و "مامان من غریبم بازی" در میاریم .و یادمون میره که اومدیم برا ساخته شدن و امتحان دادن نه خوشگذرونی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی