لرزه نگار

یادداشت های آن لاین من

لرزه نگار

یادداشت های آن لاین من

تیپ تراشی برای حب ولی

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷ ق.ظ
آموزش رانندگی من مصادف شده بود با شروع وقایع 88. مربی من هم یکی از این بچه مزلف هایی بود که خیلی رو اعصاب بود. از اینا که تریپ داغونی داشت و راه براه گیر می داد و خلاصهبقول معروف از ما نبود!
چند روز بعد از سخن رانی رهبر تو نماز جمعه بود و ما هم اول صبحی داشتیم تمرین می کردم که یه دفعه موبایلشو در آورد و گفت گوش بده ببین یه چی ضبط کردم.
پلی کرد. اون قسمت از حرف های رهبر بود که داشت میگفت من از جان و آبروی خودم میگذرم و ....
این قسمت رو خودش با موبایلش از تلوزیون ضبط کرده بود و مدام می گفت میخوامش و مدام به زبون خودش ابراز ارادت میکرد به رهبر.
و من تو اون لحظه واقعا نمی دونستم باید چی کار کنم!
 هنوز هم من گه گاه گذرم به جاهایی می افته که اصلا انتظارشو ندارم و می بینم مثلا مکانیک محلمون تو پستوی مغازش، عکس های رهبر رو -اونم نه یکی و به زور اداره اماکن- به خاطر عشق و محبت خودش به رهبر چسبونده به دیوار.
این وسط یه سوزن بلکه یه جوالدوز بخودم میزنم و مینالم از خودم و امثال خودم که نا خواسته تیپ تراشی می کنیم برای حب ولی و انتظار داریم که همه محبین رهبر باید ریشدار و چادری باشن. و جالبی کار اینجاست که همین ماها وقتی مثلا می بینم یه بد حجاب به رهبر ابراز ارادت می کنه کلی هم خوشحال می شیم که بابا دمش گرم؛ رهبر ما تو دل ها جا داره
ناراحتم از این که به غیر از موارد انتخابات این جماعت برای ما اخ و تف هستن و در موقع نیاز می شن ابزار مانور های تبلیغاتی تلوزیون و ایضا سایت های مذهبی. می دونین انگار تکلیف ما با خودمون هم روشن نیست.
می دونین حس می کنم تو یه جامعه شیعی ولایت محور، مهمترین چیز پر رنگ کردن حب ولی در دل مردمه. و این لزوما با کلاس های طرح ولایت و این جور چیزها در نمیاد. خیلی از مردم با صفاتی از رهبری حال میکنن که اصلا تو مخیله ما هم نمی ره. یکی با شجاعتش. یکی با مردونگیش و....
از این موارد کم نیست دور و اطرافمون.کافیه یکم بگردیم.

پ ن : آخرین مورد از این قبیل اتفاقات هم حرکت غیر مترقبه بازیگر سینما و تلوزیون بود که تو اولین لحظات سال تحویل طوری به رهبر سلام داد که حزب اللی های بیست و چهار سیلندر هم عمرا تو اون شرایط دست به همچین کاری نمی زنن و سعی در تقیه و محافظه کاری میکنن تا شاید دل های طیف خاکستری رو بدست بیاورن!
  • صادق لطفی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی